وجود مامان و باباوجود مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

فرشته کوچولوی مامان

تولد سه سالگیت مبارک!

1393/6/3 12:16
نویسنده : مامان فرشته
297 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک!!! مبارک مبارک تولدت مبارک!!!

عزیزم! تولد 3 سالگیت مبارک!

نازنیم! بزرگ شدن، مرد شدنت مبارک!

عزیزم! در مقابل چشمان مامان داری بزرگ و بزرگتر می شی و مامان بهت افتخار می کنه.

به همین مناسبت جشن تولدت رو برای اینکه پیش عزیزجون و حاجی بابا و خاله ها و دایی باشیم زودتر و در روز چهارشنبه 29 مرداد (روز تولدت اول شهریور شنبه بود) شب برگزار کردیم. چون شب پنج شنبه و روز جمعه 31/03/93 شهادت امام جعفر صادق بود و ما به همین دلیل مراسم رو زودتر گرفتیم.

ما روز چهارشنبه بعد از یه روز کاری سخت با عجله به خونه رفتیم و وسایلامون رو جمع کردیم و تقریبا تو گرمای شدید عازم شدیم و خسته و گرمازده بعد خرید وسایلهای لازم ساعت نه و نیم شب رسیدیم و تازه بساط شام (جای همه خالی کباب کوبیده) رو راه انداختیم و بقیه داستان.

شب خوبی بود.

ولی من تمام مدت قیافه آوینا کوچولو و مادرش که دوستم هم بود که در سانحه سقوط هواپیمای طبس کشته شدند از ذهنم کنار نمی رفت! (در مورد این موضوع مطلب جداگانه ای خواهم گذاشت چون تو این پست جاش نیست.)

عکس های گرفته شده از تولد بیشترش تو دوربینه که فعلا دست خاله سعیده است یه چندتایی عکس تو گوشی مامانه که اونا رو می ذارم.

پسندها (2)

نظرات (1)

الی جون
3 شهریور 93 13:07
تفلــــــــــــــــــــــــــــد تفلــــــــــــــــــــــــــد تفلدش مبارررک مبارررررررررررررررررررک مبارررررررررررررررررررک تفلدش مبارررک منم کیک میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام